W trosce o Wasze bezpieczeństwo i bezpieczeństwo Naszych pracowników, zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju dostępnymi na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe, wprowadziliśmy dodatkowe zasady bezpieczeństwa i higieny.
Bezpieczeństwo na terenie hotelu i recepcji:
- Do hotelu prowadzi tylko jedno wejście/wyjście
- Obowiązuje zakaz przebywania w pokojach hotelowych osób niezameldowanych
- W trosce o innych przebywających w hotelu Gości, hotel do obiektu przyjmuje tylko osoby zdrowe. w przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby jak kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu Gość i osoby mu towarzyszące nie zostaną przyjęte do hotelu
- Na terenie obiektu, w poszczególnych strefach znajdują się informacje o maksymalnej ilości Gości, która w danej chwili może przebywać w określonej strefie
- Na teren hotelu mają wstęp wyłącznie Goście hotelowi, pracownicy i dostawcy/serwisanci
- Goście, pracownicy i dostawcy/serwisanci mają obowiązek dezynfekcji rąk zaraz po wejściu do hotelu, na terenie hotelu poruszają się w maseczkach oraz w rękawiczkach jednorazowych
- W przestrzeniach ogólnodostępnych znajdują się dozowniki z płynem dezynfekującym: wejście główne, w pobliżu toalet ogólnodostępnych w lobby recepcyjnym, na każdym piętrze przy windach, w barze i restauracji
- Wszystkie powierzchnie oraz elementy wyposażenia w przestrzeniach ogólnodostępnych są systematycznie dezynfekowane oraz wietrzone
- Windą należy jeździć pojedynczo lub w gronie osób zakwaterowanych w jednym pokoju. Zachęcamy do korzystania z klatek schodowych
- W lobby recepcyjnym obowiązuje zasada zachowania bezpiecznej, zalecanej odległości między Gośćmi
- W recepcji została zamontowana przezroczysta osłona
- W recepcji możliwy jest zakup maseczek jednorazowych
- Zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych
- Wprowadzone zostały ograniczenia w korzystaniu z basenu i sauny.
- Nasi pracownicy przechodzą szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i utrzymywania hotelu w podwyższonym reżimie sanitarnym.
- W przypadku pojawienia się niepokojących objawów chorobowych podczas pobytu Gość jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym recepcję
- Hotel zastrzega sobie prawo do wstrzymania przyjmowania Gości w sytuacji wystąpienia na terenie hotelu podejrzenia zakażenia, które to wstrzymanie może być wynikiem działania służb sanitarno-epidemiologicznych. Sytuacja taka będzie traktowana jako działanie siły wyższej, niezawinione przez hotel i wykluczające odpowiedzialność hotelu za ewentualne poniesione szkody.
W takiej sytuacji hotel dokona zwrotu zaliczki lub odliczenia za niewykorzystaną część pobytu.
Pokoje hotelowe
Po każdym pobycie pokoje hotelowe są sprzątane i wietrzone z zastosowaniem szczególnych procedur dezynfekcji, z dochowaniem należytej staranności i zgodnie z wytycznymi GIS
Serwis pokoi w trakcie pobytu odbywa się, po uprzednim zgłoszeniu w recepcji, wyłącznie na życzenie Gościa i pod jego nieobecność w godz. 08:00-14:00
Bezpieczeństwo osobiste
Zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi w hotelowych łazienkach, do dezynfekcji rąk oraz do utrzymywania bezpiecznej odległości w kontaktach bezpośrednich
Ważne telefony
Kontakt do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kołobrzegu: tel. 94 352 35 54
Telefony alarmowe Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Kołobrzegu
tel. 694 493 755 oraz 692 416 706 (w sytuacjach awaryjnych)
Infolinia NFZ tel. 800 190 590